Zo koppel je een betaalkaart aan je Facebook ad account

Is jouw betaalkaart nog niet gekoppeld aan je advertentieaccount? Via onderstaande stappen breng je het in enkele minuten in orde. Hou zeker een kaartlezer bij de hand.

1. Ga naar business.facebook.com. Log in met je persoonlijk Facebookprofiel.

2. Je komt nu in de Meta Business Suite terecht. Van hieruit ga je naar het advertentieaccount door op links op ‘Advertentiebeheer’ te klikken.

3. Bovenaan zie je de naam van je advertentieaccount staan. Kijk na of je in het juiste profiel zit.

4. Klik links op ‘Facturen en betalingen’.

5. Rechts bovenaan kan je nu op ‘Betalingsinstellingen’ klikken. Kijk opnieuw na of je nog steeds in het juiste advertentieaccount zit.

6. Voeg bij ‘Betalingsmethoden’ de kaart toe. Volg de stappen op je scherm. Je gaat de koppeling bevestigen via een kaartlezer. Facebook aanvaard volgende betaalmethodes:

  • Creditcards of betaalkaarten zoals American Express, Discover, Mastercard, Visa of JCB.
  • PayPal

Normaal is alles nu in orde. Zit je toch ergens vast of twijfel je of de kaart effectief gekoppeld is? Laat het ons weten en we helpen je graag verder. 

Janne Maes

Dit soort artikels in je mailbox ontvangen?

Vul hieronder je gegevens in en krijg onze blogartikels automatisch aan.

Deze site is beveiligd met Google reCAPTCHA. Privacy - Voorwaarden

Lees nog meer berichten

Zo voeg je opnieuw een prepaid budget toe aan je Facebook ad account

Zo voeg je opnieuw een prepaid budget toe aan je Facebook ad account

Waarom berichten promoten op Facebook geen goed idee is

Waarom berichten promoten op Facebook geen goed idee is

Waarom een content marketing strategie onmisbaar is

Waarom een content marketing strategie onmisbaar is

Hoe kies ik een marketingbureau dat bij mijn bedrijf past?

Hoe kies ik een marketingbureau dat bij mijn bedrijf past?

Zo verhoog je de betrokkenheid bij je Facebook bericht

Zo verhoog je de betrokkenheid bij je Facebook bericht

Hoe kan je klanten beïnvloeden? (Cialdini principes en voorbeelden)

Hoe kan je klanten beïnvloeden? (Cialdini principes en voorbeelden)